пʼятниця, 29 липня 2016 р.

Чим хороший учитель відрізняється від поганого?
Батьки хотіли вибрати для сина кращого вчителя.
Вранці дід повів онука до школи. Коли дід і онук увійшли на подвір'я, їх оточили діти.
- Який смішний старий, - засміявся один хлопчик.
- Гей, маленький товстун! - скорчив пику інший.
Діти кричали і скакали навколо діда й онука. Тут вчитель подзвонив у дзвіночок, оголошуючи початок уроку, і діти втекли.
Дідусь рішуче взяв онука за руку і вийшов на вулицю.
- Ура, я не піду в школу, - зрадів хлопчик.
- Підеш, але не в цю, - сердито відповів дід. - Я сам знайду тобі школу.
Дід відвів онука в свій будинок, доручив його турботам бабусі, а сам пішов шукати кращого вчителя.
Побачивши якусь школу, дід заходив у двір і чекав, коли вчитель відпустить дітей на перерву. У деяких школах діти не звертали на старого уваги, в інших - дражнили його. Дід мовчки повертався і йшов. Нарешті він увійшов в крихітний дворик маленької школи і втомлено притулився до огорожі. Пролунав дзвінок, і діти вибігли на подвір'я школи.
- Дідусю, вам погано, принести води? - Почувся голосок.
- У нас у дворі є лавка, сідайте, будь ласка - запропонував один хлопчик.
- Хочете, я покличу вчителя? - Запитала інша дитина.
Незабаром у двір вийшов молодий учитель.
Дід привітався і сказав:
- Нарешті я знайшов кращу школу для мого онука.
- Ви помиляєтеся, дідусю, наша школа - не найкраща. Вона маленька і тісна.
Старий не став сперечатися. Він про все домовився з учителем і пішов.
Увечері мама хлопчика запитала діда:
- Батьку, а чому ви думаєте, що знайшли кращого вчителя?
- По учнях дізнаються про вчителів... - відповів дід.




матеріали сайту: https://new.vk.com/urokua


1 коментар: